۱۴۰۲.۰۳.۲۸

آلبوم «ردیف هفت دستگاه موسیقی ایرانی» اثر «محسن نفر» در حوزه هنری رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آیین رونمایی از جدیدترین آلبوم استاد محسن نفر با عنوان «ردیف هفت دستگاه موسیقی ایرانی» سه شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 16 در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

محسن نفر، آهنگ‌ساز، پژوهش‌گر، مدرس موسیقی و نوازنده تار و سه تار است که از سال ۱۳۶۰ و با تاسیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (حوزه اندیشه و هنر اسلامی) وارد این مجموعه شد.

وی در سال‌های اولیه دهه 60 دو آلبوم «وصل مستان» و «شمس الضحی» را با همکاری حسام الدین سراج منتشر کرد که تا امروز به عنوان ابتکاری تازه در موسیقی سنتی و ایرانی می‌درخشند.

آلبوم «باغ ارغوان» با صدای سراج و سرپرستی و آهنگسازی محسن نفر، آلبوم «ردیف هفت دستگاه موسیقی ایرانی» و آلبوم «یادیار» و «زار» از دیگر آثار این هنرمند به شمار می‌روند.

این هنرمند به موازات خط سیر اصلی اهدافش در موسیقی، فعالیت‌های جسته گریخته زیادی داشته که از جمله آن برگزاری کنسرت با شهرام ناظری در داخل و خارج کشور است. وی همچنین در سال ۱۳۸۵ «گروه موسیقی غوغا» را تشکیل داد و با همان گروه کنسرت‌هایی در داخل و خارج از کشور اجرا کرد.

آیین رونمایی آلبوم «ردیف هفت دستگاه موسیقی ایرانی» سه شنبه 30 خردادماه در تالار مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha