۱۴۰۲.۰۳.۱۶

مستند «منفی 14» با محوریت روز جهانی مبارزه با کار کودکان، به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان می پردازد.

مستند «منفی 14» با محوریت کار کودکان، به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی در خصوص کودکان کار و خیابان می پردازد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ مستند «منفی 14» روز دوشنبه 22 خردادماه 1402 مصادف با روز جهانی مبارزه با کار کودکان در سینما بهمن قزوین رونمایی می‌شود، این مستند به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی کشور در خصوص کودکان کار و خیابان با هدف حساس‌سازی برای سیاست‌گذاری یکپارچه و ایجاد منظومه فکری واحد، تولید شده است.

مستند «منفی 14» با توجه به نگاه حوزه هنری به مسائل کشور از لایه حکمرانی به بررسی نقش نهادهای حاکمیتی در مواجهه با معضل کار کودکان می پردازد.

این مستند به کارگردانی «گیتی باقری» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا امامقلی» و «مرتضی سازنده »تولید شده و دومین مستند ساخته شده در حوزه هنری استان قزوین است.

پیش از این، "مستند مورفین" که به موضوع «رتبه بندی معلمان» پرداخته بود؛ مورد توجه بسیاری از مسوولین وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

مستند «سنگ و آجر» روایتی از نوع  معماری شهر «قزوین» و «رم ایتالیا» و همچنین مستند «بی برو برگرد» که با مضمون مهاجرت است؛ از جمله مستندهای مساله محور کشور است که در مراحل پایانی تولید قرار دارد و در ادامه پیش بینی می‌شود تا چند ماه آینده اکران شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha