۱۴۰۲.۰۳.۰۹

«رنگ‌ها در نمی‌زنند»، عنوان نمایشگاه نقاشی علی‌محمد شیخی است که از 22 خردادماه در گالری عالی حوزه هنری افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در نمایشگاه «رنگ‌ها در نمی‌زنند» که از 22 خردادماه در گالری ابوالفضل عالی افتتاح می‌شود، 40 تابلوی نقاشی علی‌محمد شیخی روی دیوار خواهد رفت.

علی‌محمد شیخی متولد سال 1333  تهران است. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و طی سال‌ها فعالیت هنری موفق به دریافت گواهینامه درجه دو هنری ـ معادل فوق‌لیسانس ـ در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

تدریس در دانشگاه‌ شهید رجایی، هنرستان‌ها و مراکز آموزشی هنر، ریاست موزه شهدا و ریاست هنرستان آیت‌الله قدوسی از جمله فعالیت‌های محمدعلی شیخی در عرصه علم و هنر است. او برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌، برپایی نمایشگاه‌های انفرادی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی داخلی، شرکت در رقابت‌های هنری مختلف و دریافت ده‌ها جایزه برتر و رتبه نخست رویدادهای هنری  چون اولین جشنواره سراسری نی‌نوازان را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه «رنگ‌ها در نمی‌زنند» تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به بازدید از این آثار می‌توانند هر روزه از ساعت 9 تا 18 به گالری ابوالفضل عالی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha