۱۴۰۲.۰۳.۰۱

با حکم محمدمهدی دادمان، مهیار سپهری رئیس جدید حوزه هنری استان اردبیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، «مهیار سپهری» به عنوان رئیس حوزه هنری استان اردبیل منصوب شد. سپهری که از هنرمندان و کنشگران فرهنگی باسابقه در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به شمار می‌آید سابقه‌ مدیریت هنری انتشارات سوره مهر، شرکت چاپ و نشر بین‌الملل و مرکز اسناد انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد. سپهری پیش از پذیرش مسئولیت حوزه هنری استان اردبیل، معاون فرهنگی موسسه مطبوعاتی ایران بود.

در بخشی از حکم محمدمهدی دادمان خطاب به سپهری آمده است:« دارالإرشاد اردبیل، این سرزمین حاصل‌خیز از استعدادهای طبیعی و انسانی، با مردم مؤمن و انقلابی، جوانان باصفا، ورزشکاران نمونه، متخصصان و هنرمندان ـ به‌ویژه نوحه‌سرایان خوش‌آوازه و داستان‌نویسان برجسته ـ اینک چشم‌انتظار تاج‌الشّعراها، مؤذّن‌زاده‌ها، ملّاقلی‌پورها و فردی‌های دیگر است. خدمت به استانی با این‌همه ظرفیت و اهمیت، وظیفة خطیری‌ست و همة این تلألؤها را جز با زبان هنر نمی‌توان به شایستگی ماندگار کرد.»

پیش از مهیار سپهری، امیر رجبی مدیریت حوزه هنری استان اردبیل را برعهده داشت که چندی پیش با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان به او سپرده شد.   

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha