۱۴۰۲.۰۱.۲۱

در اولین روز از هفته هنر انقلاب مراکز استانی حوزه هنری برنامه‌های متعددی را برگزار کردند که از جمله آنها می‌توان به غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا، دیدار با ائمه جمه، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با هنرمندان پیشکسوت اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی با اجرای فعالیت های مختلف از سوی مراکز استانی حوزه هنری همراه بود. اکران مستند پولیتزر، یکی از فعالیت هایی بود که از سوی حوزه هنری یزد اجرا شد. این مستند خون نامه ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی (شهید علی پرنیان و همرزمانش) در واقعه محرم سال ۶۲ در جبهه کردستان است.

حوزه هنری استان زنجان نیز برنامه تلویزیونی شیدایی حقیقت را تهیه کرد که این برنامه به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد.

نشست میراث مرتضی نیز به همت حوزه هنری استان قم برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام و المسلمین عباس محسنی که به مدت یازده سال مسؤلیت دفتر نشر آثار سید مرتضی آوینی در موسسه روایت فتح را عهده دار بوده است، به بررسی اندیشه‌های این شهید اهل قلم و هنر پرداخت.

حوزه هنری استان مازندران نیز از تابلوی نقاشی تمثال علامه کوهستانی، اثر مهرناز خلیلی رونمایی کرد.

مدیر و کارکنان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به دیدار هنرمندان پیشکسوت و امام جمعه شهرکرد رفتند و به گفت و گو با آنها پرداختند. حوزه هنری اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را برگزار کرد و حوزه هنری استان اصفهان نیز طی مراسمی میزبان هنرمندان این استان شد. اما در استان البرز، مدیر حوزه هنری البرز به همراه کارکنان این مرکز و مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان به دیدار خانواده شهید امنیت سید روح الله عجمیان رفتند که در جریان حوادث سال گذشته توسط اغتشاشگران به شهادت رسید و در ادامه کلیپ کوتاهی از دیدار منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha