۱۴۰۱.۱۰.۲۶

پیمان جمشیدی مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان گفت: دوره آموزشی و توانمند سازی مربیان سرود استان به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان با مشارکت حوزه هنری با هدف توانمندسازی مربیان سرود و نقش آفرینی گروه های سرود در یاسوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، این دوره با هدف مهارت‌افزایی و ارتقای شناخت آوا و نواها، هدایت گروهی، تکنیک های خلاقیت افزایی صدا در زمینه سرایش سرود برگزار شد.
جمشیدی تصریح کرد: ۷۰ مربی سرود سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی دو روزه حضور داشتند که بصورت تئوری و عملی مباحث مختلف دوره را گذراندند.
وی اضافه کرد: بهنام صبوحی و شهروز حقی از اساتید مطرح کشوری در حوزه موسیقی و سرود تدریس این دوره را برعهده داشتند.
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان با اشاره به محتوای دوره گفت: در این دوره آموزشی، مباحثی هم‌چون نقش حرکت، شعر و موسیقی، حس‌آمیزی، تنفس و آرامش، زبان بدن و گفتار در اجرای سرود-نمایش، تعریف ساختارهای موسیقی و روش‌های بهره‌گیری از تکنیک‌های آوازی را به این مربیان آموزش دادند.
وی با بیان همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری این دوره اضافه کرد: این دوره به میزبانی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان با همکاری حوزه هنری استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha