۱۴۰۱.۱۰.۱۷

شصت و دومین محفل شعر مهر و ماه با حضور سیدمحمدجواد شرافت به عنوان مجری کارشناس، جمعی از شاعران جوان استان قم در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، شصت و دومین محفل شعر مهر و ماه با حضور سیدمحمدجواد شرافت به عنوان مجری کارشناس، جمعی از شاعران جوان استان قم در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

در ابتدای این محفل سیدمحمد جواد شرافت با اشاره به برگزاری مجدد محفل مهر و ماه ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های ادبیات حوزه هنری قم به شکل منظم برگزار شود. شرافت همچنین ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت حوزه هنری با توجه به هنرمند بودن آقای سید مهدی حسینی، فعالیت‌های ادبی هنری حوزه هنری قم رشد چشمگیری داشته باشد.

در ادامه شاعران حاضر در محفل به قرائت تازه‌ترین اشعار خود پرداختند. حسن خسروی وقار، سیدعلی نقیب، زهرا سادات هاشمی، مینا شیرخان، علی عابدی، مریم فردی، متین کریمی، حمیدرضا فاضلی از جمله شاعرانی بودند که در این محفل آثارشان را ارائه نمودند. اغلب آثار قرائت شده با موضوع، شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی و ذکر مصایب حضرت فاطمه زهرا(س) سروده شده‌بودند.

در انتهای برنامه نیز سیدعلی نقیب، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم با تشکر از سیدمحمدجواد شرافت و شاعرانی که در برنامه حضور داشتند، از مخاطبان برنامه‌های ادبیات قم دعوت کرد که نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را با وی در میان بگذارند، تا بتوان نظرات ایشان را در جهت بهبود برنامه‌ها به کار بست.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha