۱۴۰۱.۱۰.۰۵

 جلسه نقد و بررسی آثار «فرشته آرام بن» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در محل حوزه هنری استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، عبدالرسول شریفی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: هنر تجلی زیبایی های هستی و روح بشر است که از گذرگاه آن می توان به بهبود زندگی مادی و معنوی دست یافت و هنر تجسمی به دلیل ارتباط بصری، مفهوم را در سریع ترین زمان ممکن به مخاطب انتقال می دهد.
وی افزود: حوزه هنری با هدف بالا بردن سطح هنرمندان گرافیست استان، جلسه نقد و بررسی آثار این طیف از هنرمندان را با حضور جمعی از گرافیست ها در بوته نقد و بررسی می گذارد تا نقاط ضعف یک هنرمند به نقطه قوت او تبدیل و اثر وی را به یک اثر فاخر تبدیل کند.
شریفی تصریح کرد: در همین راستا جلسه نقد و بررسی آثار سرکار خانم فرشته آرام بن باهدف آشنایی و تعامل هرچه بیشتر هنرمندان عرصه گرافیک و در جهت ارتقای هنر گرافیک استان در محل حوزه هنری استان برگزار شد.
وی با اشاره به روند این جلسه ابراز داشت: در این جلسه ابتدا مجموعه آثار پوستر سرکار خانم فرشته آرام بن که در این چند سال اخیر تولید شده بود به نمایش درآمد و در ادامه پیرامون این آثار مباحثی در حوزه زیبایی شناسی، شاخصه ها و مولفه های تولید پوستر مطرح شد که شرکت کنندگان به بیان نظریات خود دراین رابطه پرداختند.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان بیان کرد: باتوجه به استقبال و مطالبه هنرمندان مقرر شد که این جلسات به صورت مستمر در حوزه هنری برگزار شود.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha