۱۴۰۱.۰۹.۰۷

چهل و سومین عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» به صورت حضوری و  برخط با موضوع تصویرسازی و اسبابِ بازی و با نگاهی به انیمیشن «لوپتو» برگزار می‌شود.

چهل و سوم عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» به صورت حضوری و  برخط با موضوع تصویرسازی و اسبابِ بازی و با نگاهی به انیمیشن «لوپتو» برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ این عصرنشینی با حضور کارشناسان تصویرسازی و اسباب بازی و سخنرانی صاحب‌نظران از جمله پرستو عسگرنژاد، نویسنده، مجید بزرگ‌زاده، کارشناس هنر و رسانه، سیدحسین موسوی‌نیا، نویسنده و مدرس داستان و محمدرضا وحیدزاده، پژوهشگر هنر و دبیر نشست میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود. چهل و سوم عصرنشینی هنر و اندیشۀ «دیدار» دوشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن سلمان هراتی به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تماشای پخش زندۀ نشست می‌توانند به نشانی برخط http://www.aparat.com/rcica.ir مراجعه کنند. انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • aol mail simple fun free ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site provided us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our whole community will be grateful to you.