۱۴۰۱.۰۸.۱۶

به همت حوزه هنری کردستان و با همکاری شماری از ادارات و نهادهای انقلابی، محفل شعر «برای آرتین» در سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، محفل ادبی و شعر برای آرتین صبح امروز در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی با شعرخوانی شماری از شاعران استانی در سنندج برگزار شد.

این مراسم با همکاری حوزه هنری استان کردستان، سپاه ناحیه سنندج، اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار شد.

در مراسم امروز شماری از شاعران کردستانی از جمله بهزاد کرم الهی، هنگامه الوند، علیرضا جعفری، مسعود مطهری، آقامیری و علیرضا شیخ جعفری به قرائت اشعاری در راستای محکومیت اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در شیراز، گفت: این اقدام تروریستی اقدامی وحقیانه و بزدلانه بود که منجر به شهادت و زخمی شدن چند نفر از هموطنانمان شد.

حجت الاسلام پدرذهبی با بیان اینکه تبیین و پرداختن هرچه بیشتر به زوایای مختلف این اقدام تروریستی با زبان هنر امری ضروری است، عنوان کرد: هنرمندان و شاعران توانمند کشور باید در این خصوص تولید محتواهای فاخر داشته باشند.

وی با بیان اینکه شاعران در بازگویی این جنایات آثار فاخر خلق کنند، گفت: در رابطه با جنایتگری‌های دشمنان و نفی انسانیت و بشریت و این اقدامات تروریستی گفت وگوها و تولید محتوا باید انجام شود.

در ادامه این مراسم همچنین از شاعران حاضر تقدیر به عمل آمده و بار دیگر اقدام تروریستی صورت گرفته در شاهچراغ شیراز محکوم شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha