۱۴۰۱.۰۸.۰۷

مستند «سرپناه» از تولیدات تصویری حوزه هنری استان زنجان وقایع و رویدادهای مسجد ولیعصر(عج) زنجان از سال‌های انقلاب را روایت می‌کند.

مستند «سرپناه» از تولیدات تصویری حوزه هنری استان زنجان وقایع و رویدادهای مسجد ولیعصر(عج) زنجان از سال‌های انقلاب را روایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، مستند «سرپناه» به کارگردانی حسن مهرآذر و تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان است که در ایام محرم 1401 تدوین آن به اتمام رسیده و آماده نمایش شده است.

میثم سیفی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان با اشاره به اینکه بر اساس تدوین سند تحولی حوزه هنری و سند زیست‌بوم استان این نهاد فرهنگی هنری اولویت تولیدات خود را بر مبنای وقایع و رویدادهای زیست بوم قرار داده است، گفت: با توجه به تعیین چشم‌انداز «زنجان، پرچم‌داری هنر عاشورایی و روایت‌گری هنری و انقلابی از فرهنگ عاشورایی» پرداختن به مساجد بعنوان مهمترین پایگاه‌های جریان‌ساز و تأثیرگذار در دوران انقلاب از اولویت‌های حوزه ‌هنری در تولید آثار هنری است.

وی در معرفی مستند «سرپناه» گفت: این مستند رویدادها و وقایع انقلابی مسجد ولیعصر(عج) شهر زنجان بعنوان پایگاه انقلابیون زنجانی را روایت می‌کند و ادامه داد: روایت‌گری در مستند «سرپناه» بر اساس محوریت یکی از انقلابیون فعال آن دوره به نام سید علاء موسوی و با حضور وی در جاهای مختلف مسجد به مرور خاطرات آن دوره از زبان وی پرداخته شده است.

در این مستند فعالان انقلابی و فرهنگی استان که در روبدادها و وقایع انقلاب مسجد ولیعصر(عج) زنجان نیز حضور داشته‌اند و به روایت‌گری پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha