۱۴۰۱.۰۷.۱۸

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در راستای توسعه جامعه، گفت: وجود آرامش و امنیت مهمترین اصل در راستای توسعه همه جانبه به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، امین مرادی در سخنانی در جمع کارکنان حوزه هنری کردستان و تعدادی از هنرمندان استان که همزمان با ایام هفته وحدت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایام هفته وحدت و میلاد پر خیر و برکت رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) بهترین فرصت در راستای نمایش همدلی و مهربانی در جامعه است.

وی ضمن تبریک این ایام مبارک به همه مسلمانان جهان، عنوان کرد: کردستانی ها همواره جزو ارادتمندان و عاشقان به رسول خدا و اهل بیت (علیهم السلام) قرار داشته و به همین دلیل هم برگزاری مراسم های مولودی خوانی در مدح پیامبر خاتم و ائمه اطهار نشان دهنده این مهم است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: مردم نجیب و شریف استان کردستان با ایثار و از خود گذشتگی همواره در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حاضر بوده و مرزداری آنها از این آب و خاک به عنوان سند درخشانی در راستای دفاع از آرمان های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی با بیان اینکه خلق حماسه های ماندگار در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی از مهمترین ویژگی های مردم این خطه از ایران اسلامی است، عنوان کرد: افتخار آفرینی مردم کردستان تا آنجایی است که رهبر معظم انقلاب، کردستان را استان هنر و فرهنگ و سرزمین مجاهدت های خاوش و فداکاری های بزرگ نامگذاری کرده اند.

مرادی به جایگاه ویژه قوم کرد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: معظم له اخیرا اعلام کردند که قوم کرد یکی از پیشرفته ترین اقوام ایرانی، علاقمند به میهن، اسلام و نظام است و این شان و منزلت رسالت مردم کردستان را سنگین تر کرده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش عمومی برای حفظ آرامش و امنیت جامعه، بیان کرد: صف اعتراض و نقد مردم با اغتشاش و آشوب کاملا جداست و به همین دلیل همه ما باید در راستای حفظ امنیت و آرامش در جامعه از تمامی ظرفیت های در اختیار بهره برداری کنیم.

وی با محکوم کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی، تاکید کرد: هنرمندان به عنوان یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار نقش مهمی در راستای روشنگری در جامعه دارند و انتظار می رود که هنرمندان این دیار به بهترین شکل ممکن این نقش و رسالت را در عصر حاضر دنبال کنند.

مرادی با بیان اینکه تلاش در راستای ساختن آینده ای بهتر برای ایران اسلامی به ویژه کردستان عزیز در سایه امنیت و آرامش ممکن است، افزود: نیاز اصلی برای فعالیت های فرهنگی و هنری وجود امنیت و آرامش است و به همین دلیل هر کدام از ما به عنوان عضوی از جامعه باید در راستای ایجاد این آرامش مشارکت و همراهی فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha