۱۴۰۱.۰۷.۱۸

نمایش «میشو سوزوکی» کاری ازواحد نمایش حوزه هنری فارس بار دیگر چراغ تئاتر را در شهر شیراز روشن نگاه داشت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، اصغر گروسی نویسنده و کارگردان این اثر با اعلام خبر آغاز اجرای این نمایش اظهار داشت: این نمایش از ۱۶ تا ۲۶ مهر ماه جاری از ساعت۱۸:۳۰ در سالن استاد لایق مجموعه تئاتر شهر شیراز به روی صحنه رفته است.

وی افزود: میشو سوزوکی نمایشی است که در سال گذشته صاحب یک رکورد کم نظیر شده و ۱۶ جایزه را در طول یکسال به خویش اختصاص داده است که همین امر باعث جلب توجه علاقه مندان تئاتر به آن شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد این نمایش به موضوع جنگ و دفاع مقدس اختصاص دارد اما از منظری متفاوت به ماجرا نگریسته  و در عین حالی که در لحظاتی از کار احساس و اشک مخاطب را درگیر می‌کند اما در عمده نمایش با فضایی مفرح و شاد رو به روییم.

وی اظهار داشت: برای اجرای این نمایش زحمت زیادی کشیده شده و محمد امین محمدی، مریم دهقانی، مهدی دلال و رضا گردپور به عنوان بازیگر و شمیم عارفان و نرگس امیدپور در مقام منشی و مدیر صحنه در این کار سنگ تمام گذاشته اند.

نویسنده و کارگردان این اثر افزود: دستیار کارگردان کارابوالفضل فیجان بوده و زحمت نور و صدای کار را نیز سیدحسین حسینی و محمدحسین زیتون به عهده داشته اند و امید زارع، کیان معطری و علی امن زاده نیز عوامل زحمت کش صحنه بوده اند.

وی در پایان اظهار داشت: تمرین های این کار سه ماه در فضای اداری حوزه هنری فارس و با همدلی و سعه صدر همکاران مجموعه انجام شد که وظیفه خویش می دانم ازدرک و حسن ظن آنان قدردانی کنم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha