۱۴۰۱.۰۶.۰۸

در نشستی با حضور کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی، سید مصطفی موتورچی مسئول دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه و جمعی از کارشناسان این حوزه که ششم شهریور هم‌زمان با اجراهای نمایش «پیکره کُشی» برگزار شد، برنامه‌های سند تحولی واحد هنرهای نمایشی تشریح و مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ضمن ابراز خرسندی از حضور در کرمانشاه و تماشای نمایش فاخر «پیکره کشی» گفت: من و همکارانم در حوزه هنری ضمن نگاه حمایتی به مراکز استانی از همکاری و هم‌افزایی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در ادامه افزود: فرهنگ کرمانشاه و مردمانش از ظرفیت بسیار بالای نمایشی به‌ویژه نمایشنامه‌نویسی بهره‌مند‌است و با این امکان می‌توانیم بهترین نتیجه را در خروجی تولیدات نمایشی، شاهد باشیم.

زارعی عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام‌شده در گزارش واحد هنرهای نمایشی، برنامه‌های متنوع و ارزشمندی تابه‌حال صورت گرفته و هم‌اکنون جریان دارد و یکی از این برنامه‌ها تولید و اجرای نمایش بومی "پیکره کُشی" است و اشتیاق تماشای این اثر ارزشمند، ما را به سمت کرمانشاه سوق داده است.

سید مصطفی موتور چی، مسئول دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نیز ضمن تشریح چگونگی حمایت از تولیدات و اجراهای مرتبط با تئاتر بچه‌های مسجد، جهت برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، قول مساعدت و همکاری داد.

در ادامه این دیدار از تماشاخانه تازه تأسیس داریوش گراوندی بازدید به عمل آمد و توضیحاتی در خصوص چگونگی ساخت و تجهیز این مکان توسط معاون فرهنگی و کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه به مهمانان ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha