۱۴۰۱.۰۱.۲۱


کتاب های «سطرهای سجده دار» و «سحر آیه‌لری» که به همت حوزه هنری زنجان گردآوری و چاپ شده بود، به مناسبت هفته هنر انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آیین رونمایی دو کتاب «سطرهای سجده دار» و «سحر آیه‌لری» در حاشیه دیدار جمعی از مسئولین و هنرمندان و فعالان فرهنگی و متعهد استان با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان صورت گرفت.

امیر رسولی، شاعر و گردآورنده این دو کتاب؛ با بیان اینکه دغدغه معرفی ظرفیت و توان شعر آیینی شاعران جوان استان از چندی پیش برایم مطرح بود که با در میان گذاشتن آن با مسئولین حوزه هنری استان، اقدام به گردآوری اشعار این دو کتاب شد؛ اظهار کرد: پس از تهیه و تنظیم «زیست بوم» و «الگوی تدوین نقشه تحول مراکز استانی» که امانت سنگین «‌پرچم‌داری هنر عاشورایی و روایتگری هنری و انقلابی از فرهنگ عاشورایی» را برعهده این حوزه نهاد، فراخوان جمع‌آوری اشعار منتشر شد.

وی ادامه داد: پس از گردآوری و جمع‌بندی و داوری آثار رسیده دو مجموعه به نام‌های «سطرهای سجده‌دار»، حاوی اشعار فارسی و «سحر آیه‌لری» که اشعار ترکی شاعران جوان زنجانی را در بر دارد، توسط انتشارات شانی منتشر شد.

این دو کتاب 20 فرودین 1401 در حاشیه دیدار هنرمندان  و فعالان فرهنگی استان همزمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha