۱۴۰۰.۱۱.۲۳

به مناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر، به همت واحدهنرهای تجسمی و با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نمایشگاه «ایران سرافراز» مجموعه آثار نقاشی هنرمند نوجوان هم استانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، عبدالرسول شریفی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان گفت: یکی از رسالت های حوزه هنری پرورش استعدادهای مستعد در زمینه های مختلف هنری است که با آموزش و حمایت این هنرمندان زمینه را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم می کند.
وی افزود: بنا بر همین رسالت نمایشگاه مجموعه آثار نقاشی های رضا پراوند، هنرمند نوجوان هم استانی که یک دوره سه ساله تحت آموزش واحد تجسمی حوزه هنری استان بود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.
شریفی تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان "ایران سرافراز" حاوی آثاری با مضامین قهرمانان حماسی شاهنامه وهمچنین فرهنگ حماسی وایثاروشهادت هست.
وی با اشاره به نقاشی تابلوی شهید در این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه یک اثر نقاشی ازاین هنرمند با عنوان «مقام شهید» به خانواده شهید سرافراز سردار یزدان پناه اهدا شد.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان بیان داشت: دراین نمایشگاه تعداد15اثربا تکنیک گواش اجرا گردیده ومورد استقبال گسترده مخاطبین قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه تا23بهمن پذیرای عموم علاقمندان است و پس از این نمایشگاه آثار در فضای مجازی در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha