۱۴۰۰.۱۰.۲۰

نمایش «شب دوست‌داشتنی» با حضور اعضای باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم از روز سه‌شنبه 21 دی ماه 1400 در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، به دنبال اجرای موفق نمایش «شب دوست‌داشتنی» در شهر قم، ‌این نمایش با حضور اعضای باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم از روز سه‌شنبه 21 دی ماه 1400 در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به روی صحنه می‌رود.

سید حسین فدایی حسین کارگردان و مدرس تئاتر و مترجم کتاب «صحنه در دست بچه‌ها»، طراح و کارگردان این اثر نمایشی است و فاطمه خدابنده‌لو، حدیث صابری، الهام محمودی، پریسا طراوتی و فرزانه زکی بازیگران این اثر نمایش هستند که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده‌است.

در خلاصه روایت نمایش «شب دوست داشتنی» آمده است؛ «شب است اما دختربچه خیال خوابیدن ندارد چون از شب خوشش نمی‌آید. در این میان فرشته‌ی شب می‌آید و با دختربچه روبه‌رو می‌شود ...»

سیدمهدی برقعی آهنگساز، مهدی نیک‌روش طراح صحنه، فاطمه عبدالله‌زاده طراح لباس، محسن غفاری طراح پوستر و بروشور، هومن پیری طراح نور، حدیث صابری منشی صحنه و ریحانه مطهری روابط عمومی نمایش «شب دوست داشتنی» را بر عهده دارند.

این نمایش دی و بهمن ماه 1400 هر روز از ساعت 16و30 دقیقه در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای رزرو بلیط این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال به نشانی: www.tiwaii.com مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن همراه: 09034990285 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha