پس از تهاجم آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در ۸ اسفند، کمیتهای در حوزه هنری تهران با تمرکز بر تولید و جمعآوری آثار هنری مرتبط با این جنگ ۴۰ روزه تشکیل شد. تهران تایمز مصاحبهای با محمد زرویی نصرآباد، سرپرست این کمیته که به آن «اتاق وضعیت فعالیتهای فرهنگی و هنری در حین و پس از جنگ» (یا به اختصار اتاق وضعیت) میگویند، انجام داده است.