۱۴۰۲.۰۲.۰۴

«عبدالله شاهینی» با حکم رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، ریاست حوزه هنری استان بوشهر را برعهده گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، عبدالله شاهینی به عنوان مدیر حوزه هنری استان بوشهر منصوب شد.

شاهینی که متولد 1365 است، مدیریت آموزش و روابط عمومی اداره حفاظت محیط‌زیست استان بوشهر و  مسئولیت امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج را در کارنامه دارد. همچنین تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «فیلم ما» و عضویت در گروه هنری «نافع» نیز از جمله سوابق شاهینی است.

در بخشی از حکم انتصاب شاهینی آمده است:«بوشهر که از دیرباز پیشانی رشادت‌ها و پایداری‌های ظفرمند ملّت ایران به شمار می‌آمده، در سپهر فرهنگی انقلاب اسلامی نیز از جایگاه والایی برخوردار است. سوابق درخشان مردم این سامان در دفاع از هویت اسلامی و ایرانی، و چیره‌دستی‌شان در رنگ‌آمیزی زندگی با نوای دریا و تموّج شاخساران نخلستان، بوشهر را در همه‌ی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، حاصل‌خیز و پربار و بابرکت کرده است. رویش نسل‌های پیاپی بزرگ‌مردان فرهنگ و هنر از بوشهر، گواه دیگری‌ست بر ظرفیت‌های عظیم و یگانه‌ی این دیار. خوشبختانه امروز نیز این سرزمین را چشمه‌ جوشان استعدادهای فکری و هنری تازه‌نفس و خوش‌آتیه‌ای می‌بینیم که بی‌تردید سرمایه‌ی فردای این مرز و بوم و انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.»

پیش از شاهینی، امید پارسایی‌فر مدیریت حوزه هنری استان بوشهر را برعهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha